12 august 2010

IKEA Art event...

























Motiv av: Roger Andersson



I dag var jeg på IKEA og sikret meg et eksemplar av dette verket!
Dette er et bilde fra IKEA sin nye kunstkolleksjon.  Kolleksjonen inneholder verk
av forskellige svenske kunstnere. Dette motivet er det Roger Andersson som står bak!
Er det ikke fint vel? Jeg er veldig fornøyd med kuppet! ( Jeg tor kolleksjonen kommer
i et begrenset opplag...det er jo også et pluss)


Her er noen av de andre bildene i kolleksjonen:


 



























Motiv av: Helene Billgren




























Motiv av: Jens Fänge




























Motiv av: Niklas Selgevi

3 kommentarer:

  1. Likte også godt det du har sikret deg! :)
    Heldige du!

    SvarSlett
  2. Dette har eg gått glipp av... finnes det flere på ikea forus???

    SvarSlett
  3. Det er flere igjen! Å de er helt nye...kom denne uken! Men vet at det er begrenset antall, men hvor mange det kommer vet jeg ikke!Men vist dere vil ha hadde jeg nok tatt meg en tur i nærmeste fremtid :)

    SvarSlett