28 november 2010

Fantastisk håndarbeid


















































































































































Foto via: Finske Plaza


Et nydeligt hjem jeg fant i finske Plaza. Forstår desverre ikke så mye av
hva som står der, men tror det er hjemme hos reportasje der hun både lager garnet selv og
strikker de finste produktene...Nydelig håndarbeid!
Fint når de mikser det fine håndarbeidet med ting fra naturen. Grener osv...

2 kommentarer:

  1. Nydelig!! Både hjemmet og det hun lager! :) Jeg holder også på med å strikke et trekk til mine Ikea-puffer faktisk :) De er så kjedelige, og så er det såå fint med strikk! Jeg vet ikke om jeg får det til, for jeg er ingen god strikker, men vi får se :)

    Ha en god Søndagskveld!

    Hilsen Lilja :)

    SvarSlett
  2. Spennede! Håper du legger ut bilder på bloggen din når du er ferdig ;) Har du vært og kjøpt ekstra tykt garn?

    SvarSlett