10 august 2010

Award - syv ting om meg selv...














Den kjekke bloggen Villa Dilla har gitt meg en award!Utruligt gøy at
noen liker bloggen min! Utruligt snilt, men det følger jo med en utfordring...
Fortell syv ting om deg selv...

- Jeg har bursdag om 12 dager!!! Jippi...

- Jeg kommer fra en liten bygd, men har nå bosatt meg i Sandnes

- Jeg er ikke særlig glad i etikketer! Fjerner de som kan fjernes eller så får de en ny flaske/boks
   noen blir også spraylakkert!!!

- Alle klærne mine henger etter fargeskalaen...(små gleder)

- Syns det er gøy å trene! De gir meg så mye...Men ikke allid like lett
   å "finne" tid...

- Er veldig glad i hipstamatic kamera på iphonen!!!

- Og den syvende tingen om meg selv må være at eg syns det er kanon gøy å blogge!
  Tenkte på det i nesten 2 år før jeg til slutt startet! Var alle dere andre bloggere som
   inspirete meg til og begynne!

Takk igjen Villa Dilla som gav meg awarden! Jeg sender den videre til
Fargebarn


Ha en fin tirsdag alle sammen!

1 kommentar: